Ungdom

Bibelgrupper for jenter

Vi har bibelgrupper for jenter helt fra 8.klasse og opp til 3. videregående.

Vi møtes annenhver uke for å snakke om tro og livet generelt. Vi har mye sosialt og moro!

Vil du bli med i en bibelgruppe kan du kontakte Charlotte Engamo 91128224 eller Rebekka Aasen 40062610.

Guttegruppa

Guttegruppa er for alle gutter fra 8.klasse og oppover. Annenhver torsdag kl. 19:00-21:00 i kjelleren, er det enkel servering, Fifa, Billiard, Bordtennis, mm. og kort andakt. Dette er et lavterskeltilbud for alle. Annonsering skjer via SMS fra Ole Gunnar Hægeland.

Kontaktperson: Ole Gunnar Hægeland
Tlf: 900 49 454

Konfirmantopplegg

I Frikirka har vi vi vært år et nytt kull med konfirmanter. Det er både ungdommer som har vokst opp i menigheten og andre som velger å konfirmere seg hos oss. Det er ikke et krav om dåp for å stå som konfirmant i frikirka. I løpet av et år med god og variert undervisning ønsker vi å utruste konfirmantene til etterfølgelse av Jesus gjennom hele livet, svare på de spørsmålene de har, og møte dem der de er i sitt trosliv. I tillegg til dette blir vi godt kjent med hverandre gjennom lek, samtaler og to fantastiske turer. På høsten drar vi til Danmark og på sommeren etter endt konfirmasjons år tilbringer vi en uke på leir sammen med andre frikirke konfirmanter fra ulike menigheter på Sørlandet. Undervisninga vil bli hold sammen med konfirmantene i Hægeland Frikirke.

Konfirmasjonsgudstjenesten blir siste helga i august.

Om du ønsker å konfirmere deg hos oss, eller har andre spørsmål knyttet til dette, kan du kontakte pastor Øyvind Tonheim (48191648) eller på oyvind@tonheim.org. Eller du kan sende en e-post til post@overbofrikirke.no. Så får du svar så snart vi kan.

Focus

«Vi er til for å koble ungdommer på Jesus»

Focus Ungdom er et ungdomsarbeid rettet mot aldersgruppen 8.klasse til 20år+. Lørdag nummer 2 og 4 hver måned (foruten sommerferien) arrangeres Focus ungdomsmøte fra kl 20:00-00:00. Kvelden består først av et møte med Lovsang, konkurranser, Tale og inspirasjon. Deretter holdes det åpen cafe i kjelleren der det blir servert mat og kiosk, Fifa, bordtennis, billiard og god stemning.

Hvert år i januar, pleier vi å dra til Impuls Stavanger sammen i Buss og felles overnatting i klasserom.

Sjekk ut for oppdaterte arrangementer på facebooksiden vår: https://www.facebook.com/focusungdom

Kontaktperson: Rebekka Aasen
Tlf: 400 62 610

Utrustet - For Ungdom

"Utrustet" er et møtested for ungdommer fra videregående og oppover, som ønsker å bli utrustet til livet som kristen. Vi møtes en mandag i måneden, enten den første eller den andre mandagen, fra kl 19.00-21.30. Da spiser vi kveldsmat, har en kort undervisning, med panelsamtale og grupper. Vi vil at alle som ønsker skal få være med å prege samtalen. På den måten blir mange aktivisert og vi blir inspirert på ulike måter.

Kontaktperson: Charlotte Engamo (91128224)

Focus UngVoksen

... er for deg som begynner å bli for gammel til å være med i Focus.

Alle over 18 år er velkommen til samling hver første fredag i måneden. Gjennom vitnesbyrd, tale og lovsang, mat og sosialt ønsker vi å ha et sted for felleskap med hverandre og med Jesus. Kvelden starter i kirkesalen, og ender opp i kjelleren til sosialt samvær rundt en matbit og kaffi med mer.

kontaktperson Marianne B. Jacobsen: 97664115

Se Facebook-siden vår for mer informasjon - https://www.facebook.com/FocusUngVoksen